Fullrulle

Har fullt upp just nu! Händer massor hela tiden och jag mår riktigt kasst också så har ingen energi!

Brynäs förlorade på hemmaplan i måndags och det innebar att Frölunda fortfarande är kvar i spelet med 3-2 (underläge) i matcher. Ikväll är det match igen och det är vinna eller försvinna för Frölunda. Hoppas Brynäs spelar lika bra som i lördags ikväll! Hoppas starkt på vinst och semifinal!

Annars i veckan har jag hunnit färga håret, blekt mammas hår. Vart barnvakt, gått i skolan, bakat & lagat mat, städat & tvättat Och varit sjuk, och är det fortfarande! Dock drog psykologin igång idag och jag var tvungen att dra mig till skolan för att inte gå miste om platsen! Var hemma igår och bara låg och kollade OTH! Ska göra det nu med och imorgon är jag ledig och ska fortsätta då med. Låter som en kraxande kråka när jag pratar! - halsont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0