Hockey, hockey och ännu mer hockey!

Vaknade med huvudvärk & feber i morse. Så drog mig lite för att sedan gå ner och se att pappa kollar på "hata Göteborg" och när jag kollar så vrålar de ett flertal gånger "hata, hata, hata Göteborg!" det gjorde min dag.

Nu sitter jag i soffan och följer matchen. Första periodpausen och 1-1 i matchen. Måste säga att Brynäs spelar riktigt jävla bra, och honken? Honom ska vi inte tala om! Så fruktansvärt stark han är idag, och i söndags! Vilken match! Åh, nästan lite kär i honom! Nu ska den andra perioden dra igång alldeles strax, och vi börjar med pp! Hoppas den blir lika spännande! #kämpa #brynäs! Kärlek till mina grabbar!


Guldet ska hem till Gävle igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0