Oj, hade ju en blogg också!

Haha jag är världssämst på att komma ihåg bloggen nu när jag sitter på twitter & instagram (-följ saraangelicas) hela tiden!

Har inte skrivit på en vecka och Gud vad mycket som hänt denna veckan. I måndags var första semi matchen, där
Färjestad plockade hem en vinst på vår hemmaplan - inte okej! Men vi var fräcka nog att plocka hem vinsten i onsdags på deras hemmaplan istället! ;) ikväll väntas det ny match - och det är slutsålt!

Övrigt i veckan som inte är hockey relaterat, skola i massor, utökade med en ny kurs på schemat också så nu läser jag alla dagar i veckan! Riktigt skönt! Igår var jag med Annah ner på stan och hon handlade lite inför idag!

I tisdags fyllde världens bästa Annah 19 och ikväll (fredag) ska vi fira henne med middag & utgång! Kommer bli hur bra som helst!

Just nu: sitter jag i badet med ansiktsmask och hårinpackning och myser! Ska raka benen och sen fara iväg med mamma och fixa några ärenden och lite inför ikväll! :) kommer bli en galet rolig kväll! Är riktigt taggad! :)

- vi ses när vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0