Sjuk, seg, slö.

Igår kväll gick jag över till min fina vän Annah. Vi gick och handlade massa gotta på Willys för att sedan mysa ner oss till en inte allt för bra film. Vi förgyllde kvällen med massa skratt, skitsnack och humor istället. En helmysig kväll var det, som sent glöms! Tog med kissen ut till mitt lilla krypin när jag kom hem igår vid halv 3 tiden. Vi somnade mysigt tillsammans!

Idag har jag bara legat i soffan och kollat på OTH, har gett den serien en chans, och den är faktiskt helt okej. Är inne på säsong 2 nu! Mamma & resten av folket var till Valbo och hon kom hem med bafucin till mig, det är kärlek det!

Sitter i soffan nu med och svettas som en hockeymålvakt i Scandinavium! Har Quality med dom små nu, supermysigt! ♡


Kommentarer
Postat av: Mikaela

men så söt misse du har då, våra är ju jättelika varandra :D

2012-03-27 @ 17:58:28
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0