Trött, seg & halsont..

Sov ut riktigt ordentligt idag. Vaknade runt 12 men gick inte upp förrän 1. Har inte gjort ett smack idag förutom handlat.

Känner mig inte alls på topp, är riktigt trött och seg och har otroligt ont i halsen. Inte kul. Så brorsan ska gå och handla åt mig nu, glass! Känner att jag verkligen måste träna i veckan. Bara ätit massa skit och onyttigheter i helgen. Fyfan. Usch. Nej till veckan ska det tränas!

Annars vill jag ha sol, värme och min underbara pojkvän här. Usch. Saknar honom så jag kan dö. Vill kramas pussas och mysa massor. Varför ska det vara så jävla långt till Skåne för? :( en stor kram till min prins! Jag älskar dig! ♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0