Vårväder och hockeyfeber!

Hellu alla söta! Det har verkligen varit världens härligaste vårväder idag. Över 15 grader och strålande sol. Kan ju säga att vinterjackan blev utbytt mot min underbara vårjacka! Den är helt perfekt nu, vindtät och vattentät och skitsnygg! Märket är nikita! Kan lägga upp en bild senare!

Annars har det inte varit någon speciell dag, efter en timmes promenad insåg jag att lektionen var inställd idag med( var det i fredags också, skolabstinens!) även inställd imorgon. Så jag fortsatte i det fina vädret hem till mamma, där jag kollade lite bb, och umgicks med min buse till katt! Därefter gick jag hem till pappa igen. Har haft ont i huvudet hela dagen så la mig i sängen och kollade på favorit filmen; center stage: turn it up! Kate (Rachele Brook Smith) är ju så grym och snygg i den filmen! Riktig role model! huvudvärken är dock kvar och jag tror jag har feber, it sucks. (hockeyfeber?) Så ska kolla på någon girl-movie till och sedan försöka sova. Är det lika fint väder imorgon blir det nog en långpromenad till! Hoppas ni haft en awesome dag!

Måste bara skriva lite hockey med, hockey nörd som man är! Rögle blev klara för kvalserien nu, hur grymt?! Hoppas på att det är Rögle och Leksand som får platsa elitserien till hösten! Sedan är jag riktigt laddad till Brynäs-Frölunda imorgon! Tur som man har visas den på tv:n! Ska försöka ta mig ut till läkerolen på torsdag för att stötta grabbarna! Hejaheja älskade Brynäs! ♡

Här är två av mina favoritkillar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0